.,

tjoo.,

fan, har typ inget att göra
skulle egentligen vara hos pappa nu,
men jag e hos mamma,
både bra och dåligt,
om jag e hos pappa.,
då kan jag nt typ sitta vid datorn
har inge internet då jag e hos pappa
hos mamma kan jag de,
sen om jag e hos mamma har jag typ inget att göra
förutom att sitta vid datorn
och hos paappa, så kan jag sitta och spela typ spel som jag har på datorn
elr va me kompisar, annars far typ alla bort, iaf hemma hos mamma

tagga sommarn, 
ska typ bara sola och bada i sommar
då blir typ as brun ;)
elr nt

men det e typ inte länge kvar tills sommar
det e typ 2 månader, jag vet nt , det e bara fråga vilket datum vi går ut
sen äre bara att räkna från idag och tills skolavslutningen ;P

ajjaa., herrå

~ Liiiw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0