..,

tjaa.,

idaag har jag vari i
skolan.,
hade utväcklings samtal.,
det enda som typ var bra var musiken.,
matten var typ skit dålig., men kanske nt skit dålig
nt precis perfekt..,

idag., hede jag först, utväcklings samtal
sen slöjd., trä de suger som faan.,
sen hade vi ehmm., engelska, såg på typ 2 avsnitt av nått skit
har typ sett på det as länge., jag venne

sen hade vi lunch och sen klassråd.,
efter klassrådet hade vi typ no
kom typ nt ihåg va vi gjorde då.,
sen hade vi matte, ja va me KimFel, vi satt där ute
jobba typ inget, iaf nt jag rättade 15 tal ., och gjorde 7

sen hade vi idrott jag var inte me på den, far att jag ha vari sjuk
ska inte vara me på 2 vecker så jag ska läsa varenda gång vi har idrott, typ
ajja., jag läste då på idrotten., niice! ;)

Herrå

~Liiiw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0